Planning (bod accepteren)


Via het ‘opdrachten menu’ en de optie ‘planning’ kom je in het planningsmenu. Dit ziet eruit als een agenda waar je de agenda’s van verschillende zorgvragers en afdelingen tegelijk in kan zetten.


Je kan verschillende zorgvragers en afdelingen tegelijk aanvinken maar je kan ook kiezen voor de optie ‘alle’, dan zie je dus alle planningen in één agenda staan.


In dit voorbeeld zien we de planning van 1 zorgvrager. De groene vlakjes zijn al geaccepteerde biedingen en dus ingeplande zzp’ers. Voor de nog niet ingeplande diensten zie je rode vakjes. Achter ‘team bieden’ zie je tussen haakjes staan hoeveel zzp’ers al een bod hebben uitgebracht.

Wanneer je een bod wilt accepteren klik je op een rood vakje met 1 of meerdere biedingen.

In het voorbeeld hierboven betreft het 24-uurszorg en zie je dat 2 zzp’ers een bod hebben uitgebracht.


Als je vervolgens over de namen van de zzp’ers gaat met je muis dan zie je de kwaliteitsmeters van de zzp’er en welke officiële documenten ingescand zijn. De partnerscore geeft aan hoe collega zzp’ers de zorgverlener beoordelen en de klantscore geeft de tevredenheid aan van de klanten. Duobus meet deze gegevens digitaal. De onderste kwaliteitsmeter geeft een indicatie van de gevolgde bijscholing. De meter is helemaal vol als de zzp’ers de laatste 365 dagen 32 bijscholingspunten of meer heeft gehaald.

Klik je op de naam van de zzp’er dan kom je in zijn of haar profiel en kan je ook de bijscholingscertificaten en dergelijke inzien.

Heb je een keuze kunnen maken, klik dan op het vinkje rechts. Er is nu digitaal een contract gegenereerd en de dienst staat zowel in de agenda van de zzp’er als de zorgvrager of afdeling.

Via notificaties krijgt de zzp’er hier ook bericht van. Eenmaal per week worden alle diensten automatisch gefactureerd naar de opdrachtgevers.